Wolne stanowiska w ZGM

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektor ds Administracji

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Lipnie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

 

Inspektor ds. administracji

 

 

1. A. Wymagania niezbędne: spełnienie wymogów do zatrudnienia na stanowisko urzędnicze w oparciu o ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(t.j. Dz. U.2019 poz. 1282 ze zm.)

- posiada obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i  3 ustawy o pracownikach samorządowych )

-korzysta z pełni praw publicznych,

-nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- cieszy się nieposzlakowaną opinią

- posiada co najmniej 3 letni staż pracy

- posiada wykształcenie wyższe 

B. Wymagania dodatkowe ( preferowane podlegające dodatkowej ocenie)

1. Znajomość prawa w zakresie:

- ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych

- ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali

- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy

- ustawy z dnia 10 maja 2018 r.  o ochronie danych osobowych

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

- ustawy z dnia 29 sierpnia 1990 r. o ordynacji podatkowej

- ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy

2. Umiejętność korzystania z programu finansowo – księgowego, controllingu, pakietu MS
      OFFICE (między innymi Word, Excel, Outlook Express)

3. Podstawowa znajomość zagadnień kadrowo-płacowych

4. Dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych

5. Znajomość programu Płatnik

6. Znajomość programu płacowo-kadrowego firmy SOFT-HARD

7. Znajomość aplikacji sprawozdawczej GUS

8. Umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowania decyzji

9. Umiejętność pracy na stanowisku, a także w zespole

10.Wysoka kultura osobista

 

Do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną zakwalifikowane wyłącznie osoby spełniające powyższe wymagania.

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku :

- znajomość przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących powierzonego stanowiska,

 obsługa kadrowa i płacowa zakładu, archiwizacja dokumentacji,

- ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami, sporządzanie list płac dla pracowników, sporządzanie kart wynagrodzeń,

 - obliczanie i przekazywanie do ZUS, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, składek na fundusz pracy, zgłaszanie do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowywanie pracowników,

-  obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków  pielęgnacyjnych i innych (sporządzanie stosownej dokumentacji)

- terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych, kompletownie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń,

- obliczanie podatku dochodowego, terminowe odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT-y) i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym,

- prowadzenie akt personalnych, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem  na renty i emerytury,

- sporządzanie list obecności  na każdy miesiąc, prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów,

- kontrola środków trwałych i przedmiotów nietrwałych

- nadzór nad terminowością badań lekarskich pracowników

- prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania,

- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

- prowadzenie dokumentacji BHP,

- prowadzenie książek obiektów budowlanych

- kontrolowanie przeglądów budynków mieszkalnych

-zgłaszanie szkód powstałych na danym budynku do ubezpieczyciela oraz przygotowywanie niezbędnych informacji dla ubezpieczyciela dotyczących odszkodowań

-wystawianie faktur VAT dotyczy: usług wykonywanych na zewnątrz i w budynkach wspólnot mieszkaniowych

-uzgadnianie wystawianych faktur z działem księgowości

- obsługa sekretariatu

 

C. Dokumenty aplikacyjne:

1.Pisemne zgłoszenie udziału w konkursie

2. Kwestionariusz osobowy

3. Życiorys opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą na os. Sikorskiego 1, 87-600 Lipno;
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy;
5. Oświadczenie o dobrym stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowisku inspektora ds. administracji

6. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu

7. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1,ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz 1282 t.j.); tj. podpisane oświadczenie kandydata: (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego )*

- o posiadanym obywatelstwie

- o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych

- o korzystaniu w pełni z praw publicznych

- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe

w.w oświadczenia powinny zawierać klauzulę wynikającą z art.233 k.k.

 

3. Informację dodatkowe.

- wymiar czasu pracy – 1 etat

- lokalizacja stanowiska pracy: budynek Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Lipnie

- budynek nie dostosowany do wózków inwalidzkich

- stanowisko związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Lipnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %

 

4. Klauzula informacyjna

Na podstawie art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 oraz ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informujemy, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Lipnie 87-600 Lipno Os. Sikorskiego 1 tel. 54 287 2175

2) W sprawach z zakresu danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl

3) Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego

4) Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na tablicy ogłoszeń w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej.

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie A4 należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, os. Sikorskiego 1, 87-600 Lipno lub wysłać pocztą z dopiskiem „ Nabór na stanowisko inspektora ds. administracji” w terminie do dnia 27.12.2022 r. Liczy się data wpływu do siedziby zakładu. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dokumenty dostarczone poza wyznaczonym terminem nie będą uwzględniane przy rekrutacji.

Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny w każdym czasie.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej informuję, że informację o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.12.2022
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Grzywiński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 grudnia 2022 11:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zofia Grodzicka
Ilość wyświetleń: 193
18 grudnia 2022 16:59 (Krzysztof Grzywińki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2022 11:37 (Zofia Grodzicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2022 11:24 (Zofia Grodzicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)